Schizotankar

Lite skräckbladad förtjusning att få dom här bilderna med nedräkning för resan. (Just nu 3 dagar, funkar inte med bilden)

 En del av mig säger "men hallå, hur sjutton ska jag hinna klart på jobbet?" endel av mig säger "omg, vad skönt och KUL de ska bli med semester" och endel av mig säger "kan vi inte ta båten istället?" Hej schizo!

Men.. Jobbet kommer jag hinna om jag jobbar på som jag gör nu, flygskräcken tänkte jag bota med nattvaka innan (=astrött) tillsammans med ett glas vin och en åksjuketablett. Min tanke är alltså att sova mig igenom detta ;-)

Finns bara en tanke kvar att lägga energi på med andra ord. Sååå, fy fan vad kul de här ska bli! Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0