Glad midsommar!

Skrevs igår runt 23.30, men verkar inte ha kommit längre än till arkivet. Suck, ni får det nu istället:
 
Bloggappen funkar inte alls, och då blir det tyst från mitt håll. Tycker det är så lätt att trycka iväg ett inlägg därifrån, istället för att plocka fram datorn. Men, nu har jag gjort det så jag kan önska er en glad midsommar! :-)
 
Dessutom får ni lite bilder från idag!
Mysig sommarkollage från våran middag. Vi invigde våra supersöta lilla turkosa klotgrill. :-)
 
Jon drog iväg med lite grabbar, och medans jag bakade midsommartårta så unnade jag mig lite efterätt.
Melon, persika och grädde på toppen. Mums vad somrigt!
 
 
Vädret för imorrn. Hoppas YR har rätt :-) Några grader extra kan solen få bjuda på också!
 
Kom precis på att jag och Jon faktiskt inte har firat midsommar ihop förut, eller jo, på jobbet förstås, men inte på riktigt. Undra om han dansar små grodorna runt midsommarstången och är grym på snapsvisor? Imorrn får jag svaret ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0